viernes, 18 de noviembre de 2011

POLIZIEN BROMA

etxetxoa.jpgTxikia nintzela,gurasoek lagundu zidaten etxetxo hau egiten.Orain berrogeita hamar urte ditut eta,noski,oso gutxitan erabiltzen dut,baina gaur,bai,gaur erabili  beharra izan dut.Gaur bolatxo zoragarri eta lagungarri honetan ezkutatu egin naiz.Pertsona bat hil  egin dudanez,nik oso urduri nago.Gainera auto poliziaren sirena entzuten ari nintzen ,bi ordu pasata,ia-ia gaua  zenez linternak eta poliziak ikusi ditut,argia itzali nuen  eta gero  pertsianak jaitsi eta ezkutatu  nintzen . Beste bi ordu pasa ondoren,gaua zen,guzti hori alferrikan,ya auirkitu nindutan .Polizia batek esan zidan kartzelara joan behar nintzela.Kartzelan nengolea,polizia guztiak barrez hasi ziren ,esan zidaten broma bat zela .Orduan ni oso aserre jarri nintzen lotara joan nintzen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario