viernes, 25 de mayo de 2012

ez dut berriro egingo


Ez dut berriro egingo

Damututa nago.Ez dut beriro egingo.
Obeto kontatuko dizuet hasieratikan asteartea zen eta bazkaltzen ari nintzen.Bazkaldu ondoren kalera atera nintzen eta mutil bat ikusi nuen a aztu zait presentatzea nire izena jon da eta n kontatuko dizuet istoria bat .
Mutil bat ikusi nuen oso itxusia eserre ematen zuela eta bai aserre zegoen bat batean jotzen hasi zen eta nik defenditu nintzen eta azkenean denak ospitalra joan giene norbaitek ikusi zigun eta horrela ambulantzia etorri zen.Azkenean biak zaurituak gelditu ginen eta multa bat pagatu izan behar nuen 20.000 eurokoa ze garestia.
Damututa nago ez dut berriro egingo eta gainera bigarren aldiz egiten ba dut 100.000!!! iper gareztia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario